Magisk morgon

Så mycket lättare livet känns när man har en liten tjej som sitter nöjt i sin vagn och somnar utan en massa skrik när hon är trött! Efter dagislämningen idag gick jag en långpromenad i den vackra höstmorgonen och fick lite ny energi. När jag kom hem passade jag på att njuta av några solstrålar på altanen medan jag läste tidningen och drack chailatte. Den lugna studen varade inte så länge, men ibland behöver man bara tio minuter för sig själv för att komma i balans igen.

Magisk morgon

Magisk morgon

Om Julia

Jag är först och främst mamma. Mamma till två underbara barn. Men jag är också mellanchef. Och jag har ett utmanande jobb som jag tycker mycket om. Det finns många likheter mellan att vara mamma och chef. Båda rollerna innebär att leda, coacha och följa andras utveckling. I min blogg får du följa mig och mitt liv i jakten på lyckan. Lyckan i vardagen, men också den stora lyckan som tar andan ur en.
Detta inlägg publicerades i Lyckliga stunder, Mammalivet och märktes , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar