Höstpromenad

Höstpromenad längs Rönneå

Höstpromenad längs Rönneå

Simone har satt sina spår. Många träd har välts eller knäckts i stormen i skogen intill oss. Igår gjorde vi en liten höstutflykt till Hembygdsparken i Ängelholm (kan varmt rekommenderas) och även där hade flera träd blåst omkull. Tyvärr även i den nya ”trollskogen”, vilket gjorde att delar av den var avspärrad. Vi gick även en bit längs ån och där var det fantastiskt fint och jag ville därför bjuda på en bild därifrån.

Hoppas ni har en härlig helg!

Om Julia

Jag är först och främst mamma. Mamma till två underbara barn. Men jag är också mellanchef. Och jag har ett utmanande jobb som jag tycker mycket om. Det finns många likheter mellan att vara mamma och chef. Båda rollerna innebär att leda, coacha och följa andras utveckling. I min blogg får du följa mig och mitt liv i jakten på lyckan. Lyckan i vardagen, men också den stora lyckan som tar andan ur en.
Detta inlägg publicerades i Lyckliga stunder, Mammalivet och märktes , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar