Massage för både liten och stor

I går förmiddag var det babymassage och eftersom jag kånkar runt på en sjukilosbebis hela dagarna så var det väl inte mer än rättvist att jag fick en helkroppsmassage på underbara Spa room på kvällen?! Det är så mysigt att kliva in till Birgitta som alltid har det som fint och rofyllt. Efter många nätter med en liten tjej som inte sover ordentligt var jag mest rädd för att somna och inte kunna njuta av massagen. Men jag somnade inte – jag njöt! Efter alla behandlingar får man alltid något gott såsom nötter och choklad. Lyxigt!

Spa room

Spa room

Om Julia

Jag är först och främst mamma. Mamma till två underbara barn. Men jag är också mellanchef. Och jag har ett utmanande jobb som jag tycker mycket om. Det finns många likheter mellan att vara mamma och chef. Båda rollerna innebär att leda, coacha och följa andras utveckling. I min blogg får du följa mig och mitt liv i jakten på lyckan. Lyckan i vardagen, men också den stora lyckan som tar andan ur en.
Detta inlägg publicerades i Lyckliga stunder och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar